Mentiin tänään pitkästä aikaa purutreeneihin. Jopolla on se varvas murtunut, kuvautin sen uudestaan nähdäkseni voiko treenejä jo jatkaa. No joka tapauksessa menimme Espooseen treeneihin. Edellisenä päivänä oli satanut vettä ja nyt oli pikkupakkanen eli kenttä oli liukas. Ajattelin, että mitenköhän minä siin pysyn pystyssä.

Otimme ensimmäisellä kerralla tyynyyn sekä "käsilaukkuun". Jopo muisti mikä homman nimi oli ja puri hyvin, mutta se rauhoittuminen. Jopo ei rauhoitu purun jälkeen. Olisi kuitenkin toivottavaa, että se rauhoittuisi. Eikä tähän auta se, että ohjaaja on hieman hmmm peukalo keskellä kämmentä. Minulle näytettiin, miten minun pitäisi se koira sinne autolle viedä eli koira ei vie minua vaan minä koiraa :) Helpommin sanottu kuin tehty varsinkin jäisellä kentällä.

Toinen kierros tehtiin niin, että toinen maalimies purutti Jopoa ja meidän maalimies oli liinan perässä. En osaa sanoa menikö paremmin kuin edellisellä kerralla, mutta Jopo pitäisi saada rauhoittumaan ennen kuin sille voidaan alkaa opettamaan uutta. Tässä meille siis projekti, mutta ei ole kuulemma "suuri ongelma". Toisin sanoen, minä en saa siitä ottaa ongelmaa :)