Olin suunnitellut Pikille hakutreenit niin, että Pikillä on kolme ukkoa, joista kaksi on valmiina ja kolmas on pupu ja suorapalkka. Lisäksi roikun kahdella ensimmäisellä liinassa maalimiehen kutsuessa Pikiä näytölle. En ole aikaisemmin oikeastaan ollenkaan roikkunut linnassa näytölle mennessä vaan olen antanut Pikin mennä vapaana näytölle, liina tietenkin perässä. Ensimmäinen maalimies oli vasemmalla puolella, lähetys sinne. Piki lähti hyvin, toi rullan ja sitten näytölle. Voi, että sitä ihminen osaa olla kömpelö. Ei auttanut kuin nostella jalkojaan ja yrittää mennä kaatumatta. Päästin liinasta irti hieman ennen maalimiestä. Maalimies palkkasi Pikin heti pallolla sen tullessa piilolle. Ykkönen siis meni hienosti.

Toiselle maalimiehelle Piki lähti hieman tahmeammin. Jossain vaiheessa ennen näytölle lähtöä minulle sanottiin, että olin tuonut Pikin armeijamaisesti ensimmäiseltä ukolta keskilinjalle. En tiedä vaikuttiko tämä sitten tuohon toiselle ukolle lähtemiseen. Tutkimattomia ovat Pikin aivot :) No joka tapauksessa Piki toi toiselta ukolta myös rullan ja niin sitä mentiin näytölle. Tällä kertaa päästin liinasta irti aikaisemmin kuin ekalla. Maasto oli hieman kivikkoista ja pelkäsin taittavani nilkat. Ei auta kuin harjoitella enemmän, mutta kun minä olen aina nurin metsässä :) Kolmas maalimies olikin pupu ja siinä ei ollut mitään ihmeellistä.